4 października 2015

Reputacja na Wyspie Padok :D

Hej ♥

Trochę się spóźniam z tym postem,
ale wczoraj o 22:30 nie chciało mi się już pisać ;P
Więc, robiłam sobie wczoraj codzienne zadania
na Wyspie Padok
i udało mi się osiągnąć tam status Podziwianej :D
Niestety złapałam napis, jak już powoli znikał ;]


Ostatnio mam strasznie ochotę
na szukanie znalezisk w DUD
i właśnie tym się teraz zajmuję na SSO ;P
Więc jakby ktoś był chętny do wspólnego szukania
to zapraszam c:

Wczoraj przy okazji urządziłam sobie z Monte
mały rajd
od Farmy Steva (Stefana xD)
do DZW :)
Mam bardzo mało zdjęć, bo potem coś mi się zepsuło
i nie mogłam wejść do Painta,
żeby wkleić :/





Potem udało mi się namówić Monte na wspólne szukanie znalezisk xD
Według niej mam dar
do namawiania, więc uważajcie xP


Dzięki Monte za ten miło spędzony wczorajszy dzień ♥

A...
Jak tam Wam mija niedziela? :)
Niestety, ten weekend tak szybko mija,
jutro znów trzeba do szkoły... :c

Ale mam pocieszenie:
za 5 dni znów weekend! xD

Oki, zatem do zobaczenia! ;3

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.