2 października 2015

Sto Lat Star Stable! ♥

Hej! ♥

Dzisiaj jest ten dzień! :D
Dokładnie 4 lata temu gra Star Stable Online
pojawiła się w internecie,
aby każdy mógł przeżyć tu wspaniałą przygodę 
i poznać nowych przyjaciół ♥
Niewiarygodne, jak to szybko minęło :')
Raptem rok temu świętowaliśmy 3 urodziny SSO,
a mam wrażenie, że od tego
czasu minęło max pół roku :')

Więc,
Wszystkiego Najlepszego Star Stable! ♥
Życzę Wam, aby takich urodzin było coraz więcej,
abyście mieli coraz więcej graczy,
aby nie brakowało Wam pomysłów,
abyście nadal byli dla nas tacy hojni (o SC mi tu chodzi xD)
i aby było po prostu coraz to lepiej ♥
DZIĘKUJĘ! ♥


Dzięki tej cudownej grze poznałam mnóstwo cudownych przyjaciół ♥
Niektórych niestety straciłam,
niektórzy wciąż dochodzą,
ale mam przy sobie osoby, które nigdy mnie nie opuszczą,
a ja nie opuszczę ich ♥
Dziękuję zespole SSO, że daliście mi,
a także wszystkim innym graczom,
możliwość poznania wspaniałych ludzi, 
bez których nie wyobrażam sobie teraz mojego 
życia ♥

(Zdjęcie pochodzi z Facebooka Star Stable)

Dobrze, złożyłam już życzenia :P
Oczywiście mogłabym tak pisać i pisać, i pisać...
Ale chyba sobie odpuszczę xD
Oto tort znajdujący się w biurze Star Stable w Sztokholmie :D
(A raczej już się tam nie znajduje, wszyscy pracownicy na pewno
już po żywcem pożarli xP)
Wygląda smakowicie, aż sama chciałabym taki dostać ^^
Ale gdybym go miała na pewno nie wytrwałby dłużej
niż, hmm...
godzinę? xD

Mam tutaj jeszcze dla Was filmik stworzony przez CHL
z okazji 4 urodzin SSO ♥


A Wy przygotowaliście coś na tę wyjątkową okazję? :)
Może jakiś edit, filmik?
Stworzony samemu czy z przyjaciółmi? :D

O, o, właśnie...
Miałam już kończyć posta, ale sobie coś przypomniałam...
Widzieliście nowy filmik na kanale SSO? :)
Jeśli nie, tutaj macie link :D
Wszystkiego dowiecie się oglądając go ^^

Jest genialny *-*

Ok, więc ja kończę :)
Nie pozostaje mi nic innego, niż po prostu życzyć
Wam miłego świętowania Urodzin Star Stable ;3

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.