31 października 2015

Wesołego Halloween! :D

Hej! ♥

Dzisiaj Halloween! :D
Co robicie w ten wieczór?
Oglądacie horrory, zbieracie cukierki,
może wychodzicie gdzieś z przyjaciółmi? :]
Wiem, że dużo osób w Polsce,
szczególnie w tych większych miastach zbiera cukierki.
U mnie nie ma takiego zwyczaju,
ale to nawet dobrze, mam więcej czasu na SSO B)

Jak pewnie zauważyliście dopiero dziś zmieniłam nieco wygląd bloga.
Z góry przepraszam za nie najlepszą jakoś nietoperzy w tle,
ale długo nad tym pracowałam,
aby udało mi się to w końcu ustawić jako tło :/

Ok, teraz o SSO ^^
Znaleźliście już wszystkie duchy?
Ile już ich macie?
Korzystacie z mapek, filmików na YT
czy sami ich szukacie, aby mieć więcej zabawy? :D
Podzielcie się swoimi niezbyt odległymi
wspomnieniami w komentarzach! :)

Jeszcze jedno pytanko...
Widzieliście to?! *-*



To Halloween'owa dynia, którą zrobiła Melissa Seahall *-*
Jakie to cudowne, nie uważacie?
(Zdjęcie pochodzi z jej bloga)
Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak zrobić taką dynię
wejdźcie na jej bloga :)

Ja przy okazji tak szybko wspomnę, że wczoraj robiąc
misje w Moorland udało mi się wbić
reputację u Babcats :D
*Takie tylko wspominki... xD)

 (Złapałam zdjęcie kiedy już znikało, jakbyście nie zauważyli...)

Ok, ja zmykam i życzę Wam
Wesołego i Strasznego Halloween! ♥

Pa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.