20 października 2015

Krótka przejażdżka z Larełem ^^

Cześć! ♥

Przepraszam za brak postów, oto moje usprawiedliwienia:
nauka,
nauka
i...
nauka xD
I tej nauki będzie do piątku, ciężki tydzień ;-;
Ale, no jakoś trzeba dalej żyć :)

Dzisiaj ja i Lara Fogdotter wybrałyśmy
się na krótką przejażdżkę na naszych fiordach :)
Jednak pierwszej z nich nie sfotografowałam,
tylko drugą (tak, jednak były dwie xD)
Pojechałyśmy wzdłuż plaży w FP,
jedyne co mi nie pasowało, to ta pora dnia w SSO,
czyli takie "pomarańczowe" niebo, takie wieczorne.
Nie lubię robić wtedy zdjęć, ale co poradzić,
skoro tylko o takiej porze mogę wejść na SSO :P
Ok, oto kilka zdjęć ^^




 #Larełskaczedowody






Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się jutrzejszych aktualizacji ^^
Jestem strasznie ciekawa, co dodadzą,
tym bardziej, że nie mogę doczekać się prowadzenia konia! :D
Hmm, jak to będzie wyglądać...? ^^

Jak myślicie?
Co dodadzą jutro w aktualizacjach, jak według Was
będzie lub powinno wyglądać prowadzenie konia? ^^

A teraz papa! ;3

4 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.