26 października 2015

Halloween'owe zapowiedzi! :D

Cześć! :)

Ukochany weekend dobiegł końca, znów trzeba
wziąć się za naukę :/
Na szczęście nowy filmik na kanale SSO na Youtube
poprawił mi dziś nieco nastrój :D
Przedstawia on to, czego możemy spodziewać się
na Halloween'owych aktualizacjach,
czyli już w tą środę! :D
Nie mogę się doczekać, wszystko wygląda tak świetnie! :]


Tak jak się spodziewałam będzie wyścig z dyniami,
jak ostatnio :)
Ale do tego zostaną dodane nowe misje, wyścigi...
dekoracje :D
Zauważyliście tą świnkę wiszącą do góry nogami na "suficie" ujeżdżalni? :P
Taak, była ona już w tym miejscu jakiś czas temu,
ale potem zniknęła :P

O rany, ale ten czas szybko leci...
Jeszcze tak niedawno szukałam duchów w Jorvik,
robiłam dyniowe wyścigi,
a to już rok minął xD

Ok, co sądzicie? :D
Ja nie mogę się już doczekać, na pewno będzie super zabawa! :D

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.