15 października 2015

Pomysły na aktualizacje

Cześć ♥

Tak sobie pomyślałam, że napiszę
kilka moich (i nie tylko moich) pomysłów
na aktualizacje :)

1.
Na pewno każdy marzy o powiększonej stajni.
Po co wysyłać konie na wyspę, tracić pieniądze,
a potem w ogóle na tych koniach nie jeździć, bo się o nich zapomina?
Moja wizja wygląda tak:
chciałabym, aby boksy w stajni ciągnęły się,
jak w prawdziwych stadninach :)
Ale byłoby to trochę dziwne, ponieważ jak w takiej małe stajni
boksy mają się tak ciągnąć i ciągnąć? xD
Nieważne, po prostu, żeby tych boksów było więcej c:
Fajnie by też było, gdyby były one zamykane,
a każdy koń miał swój własny boks,
i aby na drzwiach pojawiało się imię konia ^^

(Źródło zdjęcia: Ideas for Star Stable Upgrades)

2.
Wymiana ze znajomym.
Ja i moja przyjaciółka tak sobie kiedyś myślałyśmy, 
że fajnie byłoby przesyłać komuś prezenty lub się zamieniać rzeczami.
Oczywiście, mogłyby z tego szybko wyniknąć jakieś kłótnie,
dlatego tak to wymyśliłam:
1. Przy wymianie z jakąś osobą trzeba być znajomymi;
2. Trzeba wybrać jedną swoją rzecz, np. ubranie, element sprzętu itp.,
a następnie rzecz znajomego;
3. Znajomy musi zobaczyć przedmioty do wymiany i zaakceptować. Jeśli się nie zgodzi,
wymiana jest nieważna;
4. Przy wymianie trzeba zaznaczyć ilość dni (czyli np. jest okienko i są dni od 1 do np. 20 i trzeba sobie wybrać ich ilość). Oczywiście po upływie terminu wszystko wraca do właścicieli.

Uważam, że jest to fajny pomysł, przy okazji można zaoszczędzić na ubraniach, które się nam podobają ;P

3.
Pogoda
Od dawna każdy marzy o tym, aby w SSO była zmiana pogody.
Niektórzy chcieliby, aby można było samemu wybrać pogodę.
Ja jednak bym wolała, aby ona sama się zmieniała :D
Oczywiście, nie o tych samych porach.
Widzę to tak:
gram sobie, gramy, a tu nagle pojawia się ostrzeżenie:
Uwaga! Nadchodzi burza! Idź do najbliższej stajni, aby się schronić!
Co myślicie? :D
Deszcz mógłby pojawiać się niespodziewanie :)
Tylko podczas burzy nie można by było biegać sobie swobodnie,
ponieważ może, ale nie musi trafić cię piorun,
wtedy trafiłabyś do stajni, a twój koń potrzebowałby natychmiastowej opieki :D
I tak dalej, i tak dalej ^^

4.
Godziny wyświetlania się wiadomości na czacie.
To byłoby bardzo przydatne, ponieważ można by było zobaczyć,
kiedy ktoś do nas napisał, proste? xD
(Szybko, zwięźle i na temat xD)

(Źródło zdjęcia: stastableonline-mel.blogspot.com - Melissa Seahall)

5.
Zaraz wracam
To także bardzo fajna opcja, ponieważ można by było oznaczyć sobie
na jakiś czas np. "Zaraz wracam".
Często tak mam, że jak nie napiszę na czacie "zw"
to wszyscy się do mnie dobijają i "Żyjesz? Hej! Mów!" itp xP

(Źródło zdjęcia: starstableonline-mel.blogspot.com - Melissa Seahall)

Mam nadzieję, że moje pomysły się Wam spodobały :)
Możliwe, że niektóre z nich już widzieliście ;)
A Wy jakie macie fajne nowe pomysły na aktualizacje? :D

Papa! ;3 

1 komentarz:

  1. Ja uważam, że to nie jest dobry pomysł, aby robić wymianę, bo powstawały by multi konta

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.