22 października 2015

Info #1: Moorland

Cześć! :D

Witam Was dzisiaj, w ten czwartkowy wieczór ^^
Tydzień szkolny już dobiega końca,
aż nie mogę uwierzyć, że tak to szybko mija...
Niebawem będzie już czerwiec, koniec roku szkolnego i wakacje
i zorientuję się, że dopiero wczoraj miałam pierwsze lekcje w nowej szkole :')
Ok, ale w związku z tematem posta postanowiłam,
iż pokażę Wam miejsca z SSO, które istnieją
także w świecie poza grą :D
Pomyślałam sobie, że to może być taka krótka seria,
nie uważacie? :)
Co tydzień postaram się dodać jakąś informację i zdjęcia
z miejsc, które są w Star Stable, jak i w świecie poza grą :)
Na dziś mam dla Was coś o Moorland :D

Moorland

Moorland w SSO

W grze jest to miejsce, od którego zaczynamy naszą przygodę.
Uczymy się tu jeździć, jak opiekować się swoim własnym koniem
oraz wiele innych rzeczy.


Moorland w "realu"

Szukając miasta Moorland napotkałam się na dużo więcej,
niż jedno miejsce :P
Nie opiszę tu wszystkiego, byłoby tego za dużo xD
Moorland-y znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii oraz USA.
W Angli jest są ulice Moorland Road,
szkoła Moorlands School
a także jakaś wieś czy miejsce (coś w tym rodzaju xD)
Moorlands Farm Coarse Fishery.
Jest tam wiele jezior, ludzie jeżdżą tam na połowy ryb.
Chętnie bym się tam wybrała ^^
Oczywiście w Wielkiej Brytanii jest jeszcze wiele "Moorlandów",
czyli miejsc z tą nazwą.
Polecam Google Maps oraz Wikipedię xD
Tutaj macie zdjęcia oraz położenie na mapie
Moorland Farm Coarse Fishery :)




Inne Moorlandy w USA xD




Jak na razie to wszystko :)
Mam już w zanadrzu kilka kolejnych lokalizacji,
ale musicie chwilkę poczekać :P

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.