5 października 2015

Shire już w tym tygodniu! :D

Hej! ♥

Jak tam poniedziałek? :)
Mi nawet całkiem nieźle, jeszcze tylko 4 dni i weekend :]
Hehe, to takie pocieszenie dla Was >.<

Ok, więc ja wchodzę sobie dzisiaj
na Instagrama,
patrzę, a tu nowy filmik od SSO :)
Czytam opis i "AAAAAA!"
Jest nowa zapowiedź koni Shire,
które w dodatku zostaną dodane już w tą środę!
Na Youtube jest troszkę dłuższa wersja
tego filmiku, więc tu ją Wam udostępnię :)


Jakie one są cudowne! *-*
Normalnie się zakochałam ♥
Jeśli nie będą zbyt drogie to od razu jeden z nich trafi
do mojej stajni :D
Natomiast jeśli będzie odwrotnie poczekam do soboty, aż
dostanę 100 SC i najwyżej
troszkę sobie doładuję konto ;P
Jak na razie nie wiem jeszcze, którego kupię,
ale bardzo zastanawiam się nad karym ^-^

A Wam który z nowych piękności
przypadł do gustu? :)

2 komentarze:

  1. Ja nwm jakiego kupię, ale kupię 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja chyba karego, ale pewnie poczekam na nowe maści, bo na pewno dodadzą :P
    I hej Antoś ;3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.