1 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień 1 + kilka nowości ^^

Hej! ♥


Dziś 1 grudnia i oficjalnie zaczął się Adwent c:
Wiele razy widziałam kalendarze adwentowe u niektórych blogerek 
piszących o SSO,
więc ja też postanowiłam taki zrobić :D
Oto kalendarz, który zrobiłam w tym roku ^^


Może nie jest idealny,
ale dużo nad nim pracowałam i nawet jestem z siebie dumna,
ponieważ w 2 dni mniej więcej ogarnęłam Photoscape,
aby użyć go do tego właśnie kalendarza :P
Oki, będę tu wstawiać zdjęcia, jakieś stroje, zabawy...
Mam 24 dni, coś się w tym czasie wymyśli ;P


Więc dzisiaj mam dla Was trzy kolekcje
zimowych strojów idealnych na wyprawę do DUD c:

1


Sweter - Zajazd pod Wilkiem
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Buty - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Nagroda za znaleziska

Siodło - Jorvik City Plaza
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - Jorvik City Plaza
Kokardki - Jorvik City Plaza
Owijki - Jorvik City Plaza

Innymi słowy; cały sprzęt dla konia:
Jorvik City Plaza xD

2


Kurtka - Valedale
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Buty - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Jorvik City Plaza

Siodło - Farma Marleya
Czaprak - Wioska Zachodni Przylądek
Ogłowie - Winnica Srebrnej Polany
Kokardki - Miasteczko Srebrna Polana
Owijki - Fort Pinta

3


Sweter - Dolina Ukrytych Dinozaurów
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Buty - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - Zadania w DUD
Rękawiczki - Jorvik City Plaza

Siodło - Jorvik City Plaza
Czaprak - Fort Pinta
Ogłowie - Winnica Srebrnej Polany
Kokardki - Jorvik City Plaza
Owijki - Jorvik City Plaza

I jak się Wam podobają stroje? c:
Mi osobiście najbardziej do gustu przypadł ten ostatni, a Wam? :D

Ok, przechodzę do innej sprawy c;

SSO zorganizowało konkurs! :D
Na Fb zostało wszystko napisane.
Jednak dla osób, które nie mają Fb, wszystko tu wyjaśnię :D

Co trzeba zrobić?

Na adres e-mail listdomikolaja@starstable.com piszemy list do Mikołaja, w którym musimy wymienić wszystkie dobre uczynki, które spełniliśmy w tym roku, a następnie napisać, dlaczego uważamy, że to "ja" (każdy pisze o sobie xP) powinnam wybrać nagrodę.
Ale nie wolno oszukiwać, Mikołaj i tak zna prawdę i nagrodzi tylko grzeczne dzieci :D

Nagrody

5x2000 Star Coins
5x1000 Star Coins
5x500 Star Coins

Jak widzicie zostanie nagrodzonych 15 osób :D
Bierzecie udział? Ja już wczoraj wysłałam mój list :D

Oki, i ostatnia sprawa :D
Skorzystałam z wczorajszej oferty podwójnych SC i kupiłam...
Nowego konia! :D
To Morab, o którym od dawna marzyłam ^^
Nazwałam ją Sunbeam (Promień Słońca),
a mówić na nią będę raczej Sunny ^^


A oto filmik z mojego kupowania Sunny ♥



No, to wszystko na dziś :D
Do jutra! ;3

2 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba ostatni strój i chyba go sobie sprawię. B| Nie no, co jak co, ale nie wiedziałam, że ty taki gust masz. XD
    Pzdr. Car :*

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.