28 grudnia 2015

15 lvl Sunny i repka w G.E.D. :D

Cześć ♥


Jak sama nazwa mówi, wreszcie wbiłam dziś 15 lvl mojej Sunny ♥
Długo się przy niej męczyłam, ale mi się udało ^^
Teraz został mi już tylko Cookie do trenowania :D


Ale... to nie wszystko :D
Dzięki temu, że teraz zadania w G.E.D. w Jarlaheim dawały mi aż 100 PD
udało mi się też szybko wbić Podziwianą ^^


No, to w sumie wszystko, ale chcę Wam jeszcze podać link
do filmiku z naszego klubowego rajdu ♥
Nie mogę jeszcze znaleźć tego filmiku, ale zamiast tego macie linka ^^

To wszytko na dziś, papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.