20 grudnia 2015

Rajd CHL z widzami ♥

Hej ♥


Chciałam tylko podać taką informację dla chętnych :D
Niedługo przypada 1 rocznica Clown Hunters Legion ♥
Z tej okazji cały nasz klub organizuje rajd rocznicowo - świąteczny z widzami :D


Rajd odbędzie się 26 grudnia, czyli w dzień rocznicy.
Miejsce startu: Valedale
Godzina: Startujemy o 18:20, czekamy maks 5 min. na pozostałe osoby
Trasę znajdziecie w filmiku, do którego podałam Wam link :)
Mam nadzieję, że przyjdziecie :D
Będzie nam bardzo miło, naprawdę ^^

Do zobaczenia! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.