5 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień 5

Cześć ♥


Na początku, tak jak obiecywałam wczoraj,
podam Wam wszystkie "odpowiedzi" na wczorajsze wyszukiwanie różnic c:


1. Kolor czapki
2. Taka brązowa kreseczka na rękawiczce (mogło być to trochę mało widoczne, heh)
3. Kolor kokardki  przy ogonie konia.
4. Gwiazdka oznaczająca graczy SR.
5. Króliczek.
6. Kolor balonu.
7. Kolejka linowa i jej brak :P
8. Brak "płotka"

I jak, udało się Wam wszystko znaleźć? c:
Oki, a teraz przejdźmy do dzisiejszego okienka kalendarza ^^


Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zimowych tapet
z SSO, które możecie wykorzystać na tło na pulpit,
lub nieco przerobić i dodać na bloga/kanał c:

1


2


3


4


5


6


7


8


9 


10


Źródło:
Star Stable Online Backgrounds

Mam nadzieję, że się Wam podoba c:
To już wszystko, pa! ;3

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.