24 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 24 / Wesołych Świąt!

Hej! ;3


Witam Was w wigilię! :D
Dziś mam dla Was coś innego niż zazwyczaj...
Może nie jest to jakieś fantastyczne, piękne, boskie itp.,
ale dużo się nad tym napracowałam i jestem z siebie dumna :D



Ta daaaaa! xD
Oki, wszystkie życzenia są na obrazku,
ale jeszcze raz chcę Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze!
Miłej zabawy podczas Sylwestra,
spełnienia marzeń oraz...
 No, wszystkiego, czego tylko chcecie! ♥
Przede wszystkim:
Wesołych Świąt! ♥



1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.