21 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 19, 20, 21

Hejeczka! ♥


W końcu nadrobię moje niewielkie zaległości ;P
Ok, będzie to troszkę dłuższy post, więc od razu przejdźmy do konkretów :]


Przygotowałam 3 stroje :)
Niektóre mniej świąteczne, no ale jednak ;P

1


Płaszcz - sklep świąteczny
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - zadania świąteczne
Buty - sklep świąteczny
Rękawiczki - Jorvik City Plaza

Siodło - prezent od Mikołaja
Czaprak - świąteczne zadania
Ogłowie - świąteczne zadania
Kokardka na ogłowie - prezent od Mikołaja

2


Sweter - prezent od Mikołaja
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - Miasteczko Srebrna Polana
Buty - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Jorvik City Plaza

Siodło - Świąteczne zadania/prezent od Mikołaja 
(nie jestem pewna, mam to od zeszłego roku :P)
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - Prezent od Mikołaja
Kokardka na ogłowie - prezent od Mikołaja
Kokardka na ogon - Jorvik City Plaza

3



Sweter - prezent od Mikołaja
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana
Czapka - Miasteczko Srebrna Polana
Buty - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Miasteczko Srebrna Polana

Siodło - prezent od Mikołaja
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - sklep świąteczny (chyba xP)
Kokardki - Jorvik City Plaza


Teraz mam kilka zdjęć z dzisiejszej jazdy z Sunny na arenie ^^








Iii dzisiejszy kalendarz c:


Zrobiłam małe VS :)


Więc tak, bardzo proste...
Co wolicie?
Śnieg czy... yyy...
bez śniegu? xD
Szczerze mówiąc ja mam tak, że na początku nie mogę doczekać się śniegu,
a potem jak on jest już długo to chcę, żeby zniknął xP
Kto wie, może w tym roku będzie inaczej? c:
To wszystko, pa <3 span="">

1 komentarz:

  1. Ja kocham śnieg, ale tylko w zimie oczywiście. ;D W zimie nadaje superowego charakteru, a za to w leci można się napawać zielenią. :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.