26 grudnia 2015

Wszystkiego Najlepszego CHL! ♥

Cześć ♥


Dziś jest ważny dzień ^-^
Po pierwsze - drugi dzień świąt
Po drugie - pierwsza rocznica CHL! ♥
Tak, dokładnie rok temu Clown Hunters Legion został stworzony ♥
No, prawie, ale my obchodzimy ten dzień jako naszą rocznicę ^^
Z tej okazji zorganizowaliśmy rajd, o którym już wcześniej pisałam :)
Był to rajd z okazji naszej rocznicy, jak i świąt ^^
Byli też nasi fani, bardzo mili ludzie c:
Na szczęście, niektórzy potrafią się jeszcze dobrze zachowywać w Star Stable ;D
Było naprawdę bardzo miło, czas wszystkim szybko zleciał :D
Jutro na kanale Sary Silentbridge pojawi się filmik,
Zdjęcia pojawią się na nim, a ja mam tego taaak dużo, w dodatku nie potrafię nic wybrać xD
Tu tylko kilka naszych zdjęć, które robiłyśmy po rajdzie ♥
I jeszcze raz:
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO CLOWN HUNTERS LEGION! ♥







Kocham Was, moje piękne ♥
Na zawsze pozostańcie takie, jakie jesteście,
jesteśmy silne i radzimy sobie z trudnościami, ze wszystkim sobie radzimy,
nawet z tymi mniej fajnymi rzeczami,
ale dajemy radę ♥
I niech tak pozostanie ♥ ♥ ♥


2 komentarze:

  1. Strasznie mi przykro, że mnie nie było na tym rajdzie... No nic, za rok na 100% będę XDDD Kocham Was <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc, po zdjęciach, to na pewno bawiłyście się świetnie! ;D Ja niestety nie mogłam przyjść. :/ Sto lat dla nas CLOWN HUNTERS LEGION! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.