6 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień 6

Hej ♥


Dzisiaj Mikołajkiiiii ♥
Jak Wam minął dzień? Dostaliście jakieś prezenty?
A może otrzymacie je dopiero w wigilię, pod choinką? c:
Oki, ja nie mam za dużo czasu, więc od razu przejdę do
dzisiejszego okienka w kalendarzu c:


Jak widzicie, dzisiaj takie "selfie" z bałwanem :P


Wiem, że dzisiaj tak sobie mi to wyszło, ale szczerze nic lepszego nie miałam :P
Nie znalazłam czasu, żeby coś zrobić, więc wyszło jak wyszło ;3

Jednym z powodów była praca nad zimowym wyglądem bloga, 
podoba się? c:
Mam nadzieję, że tak, chociaż nagłówek pewnie nieco zmienię, 
jak pojawi się śnieg ^^

No, to wszystko na dziś,
więc papatki! :*

3 komentarze:

  1. Tło mogłaś trochę powiększyć, żeby nie było tego białego po bokach i na dole :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak nie ma Antoś, widoczni masz większy monitor. U mnie wszystko jest tak, jak miało być :v

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.