15 grudnia 2015

Warunki do prowadzenia koni i kontynuacji fabuły gry

Hej ;P


Już jutro w grze pojawi się najnowsza opcja, o którą gracze prosili już od baaardzo dawna, czyli prowadzenie koni :D
Do tego na Instagrama zostały dodane warunki, dzięki którym
będziemy mieć mozliwość prowadzenia naszych koni.
Niestety, troszkę mnie one zmartwiły :P

1. Konieczny będzie Star Rider
2. Trzeba mieć co najmniej 10 lvl
3. Na początku trzeba zapłacić 135 SC, aby potem móc prowadzić wszystkie swoje konie
(zapłata jest jednorazowa, więc potem mamy tą opcje bez ograniczeń :D)

I co mnie martwi?
Po pierwsze: Star Rider...
Tak, mam go obecnie, ale kiedy mi się skończy, to nie będę miała już tej opcji? :C
Po drugie: 135 SC. A dlaczego?
Ponieważ na swoim koncie mam prawdopodobnie 125 SC ;____;
Więc albo pojawi się jakiś kod,
albo muszę czekać do soboty ;_;

Ok, teraz warunki potrzebne do najnowszych misji,
które pojawią się już za tydzień :D

(Zdjęcie pochodzi z bloga Melissy Seahall)

Ja na szczęście spełniam wszystkie warunki :D
A Wy?

Papa! ;3

2 komentarze:

  1. Te warunki co do prowadzenia koni mnie troszkę zmartwiły, ale cóż... nie buntuję się. "Lajf is brutal" jak to mówią. :v

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.