23 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 23

Hej ♥


Dobrze, już możemy przejść do mojego kalendarza :D


'Wspominki', czyli takie moje dawne zdjęcia, pierwsze, żałosne edity :')
Na szczęście mam kilka starych foteczek, 
więc zapraszam do obejrzenia ;D

 Mój pierwszy edit w Gimp xD


Przed 


Po 
#paintrządzi





 Moja końska rodzina, tak bardzo duża...
And mój edit w Paint :')

Jejkuu, kocham takie stare rzeczy ^^
Tak fajnie się z tego pośmiać, że uważałam to za piękne :')

A czy Wy też macie jakieś swoje stare zdjęcia?
Jakieś edity, które kiedyś Was zachwycały, a teraz się z nich śmiejecie? xP

Papa! ;3

7 komentarzy:

  1. hej tu znowu Iva twuj blog jest supere Danio i bardzo mi sie podoba!!!!!!!!11!!!! znowu przepraszam za ortografie :)))) ładne edity!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy klub ever <3 Bez pozdrowień dla hejterów. Pozdrawiam,Hunterki, kochane! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju!Te edity w paincie robiłaś?Ja już 2 czy 3 lata robię w lepszym od painta programie i takich rzeczy nie umiem zrobić! :O WOW!Naprawdę musisz mieć talent do takich rzeczy! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te edity są z Painta, ale robiłam je ze 2 lata temu xD

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.