20 stycznia 2017

Creating my... horse! #24

Cześć! :D

Na początku chcę tylko poinformować, że wyjeżdżam dziś na kilka dni. Nie będę aktywna na SSO i na blogu do wtorku, więc post pojawi się najwcześniej w ten dzień lub środę :)

Ok, ale czas na ostatni etap naszej zabawy!
Ostatnio wybieraliście tło dla naszego konia. Ku mojemu zaskoczeniu (heh, nie pierwszy raz :P) zdecydowaliście się na tło z Wyspą Padok!


Ale chwila... Naszemu koniowi przydałoby się jakieś imię, prawda?
Tak, to jest właśnie ta ostatnia część!
W komentarzach piszcie swje propozycje imion dla tego anglika. Może być po polsku, po angielsku, może być imię w stylu SSO'wym (czyli dwa człony w języku angielskim). Możecie napisać imię jakiegoś konia z Waszych stajni! Cokolwiek! 
Czekam na różne propozycje. W następnym poście z tej serii ukaże się ankieta ze wszystkimi imionami. Wtedy zdecydujecie, jak nazwiemy naszego konia :D

A więc do zobaczenia! ♥

22 komentarze:

  1. Happy ; Stefan ; Turkus ; Bułek ; Sitcom ; Karino

    OdpowiedzUsuń
  2. Danisława! :D
    Cresent
    Coco
    Danio
    Danina
    Pan Frytek XDDD (nie no skreślam, bo ja mam takiego XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Carmel? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Coco Marry dania

    Nwm jakie

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Spotlight? :) Dobre jest też Biscuit. A teraz najlepsze (ze stajni w której jeżdżę) NoName :D
    Alba Waterbell

    OdpowiedzUsuń
  6. Keks, Danielka, Tost, bułeczka NWM JAKIE XD :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korunos(konto brata a i te imie to norweskie to nwm czy może być)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pearl ? :D
    Nie mam pomysłów ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zrobiłaś ten ładny nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z programów takich jak Gimp oraz PhotoScape :)

      Usuń
  10. a i zapraszam na mojego bloga..nie jest taki ładny jak twój ale tez o ssso:
    koniaralife-olivia.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ten blog nie istnieje usunelas bo wczoraj byl post

      Usuń
  11. Caramelcake ❤
    Tłumacząc na język polski:
    Karmelowe Ciastko ❤

    Według mnie imię bardzo trafne, karmel ma kolor grzywy naszego konika więc idealnie by pasowało c:!
    Nazwałam tak mojego nowego mustanga i naprawdę imię przypadło mi do gustu. Jeśli ktoś pyta jakie imię dla nowego konia więc zawsze odpowiadam Caramelcake! Mam nadzieję że tobie też się spodoba c;.

    OdpowiedzUsuń
  12. Graty 50 tys. wyświetleń na blogu! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w stajni mam:
    -Bona
    -Corso
    -Marcus
    -Kozak xD
    -Bajka
    -Rusałka
    -Armani (Stefan :D)
    -Lira
    -Capriola
    -Domino
    -Lucek
    Inne imiona:
    -Sernik xDDDDDDD
    -Mieszko
    -Koreczek

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.