30 stycznia 2017

Źrebaki w Star Stable? Aplikacja już jest!

Hej!

Witam w poniedziałkowe popołudnie! Mi akurat skończyły się ferie i przyszedł czas na powrót do szkoły. Humor jednak poprawiła mi nowa wiadomość dotycząca źrebaków w grze!
Tak, aplikacja pojawiła się już dziś. Dostępna jest zarówno na system iOS (iPhone), a także na Androida. Ja bez wahania ją ściągnęłam. Na początku podam Wam linki, skąd można pobrać aplikację:




Jak to działa?

Gdy wchodzimy do aplikacji, już na wstępie pojawia się nam mała instrukcja.




W sumie podoba mi się to, że możemy "przenieść" swojego konia z aplikacji do gry dopiero na 10 poziomie. Cena również nie jest aż tak tragiczna, płacimy tyle, ile za konia tej rasy w grze. Jednak tam kupujemy go z 1 poziomem, a tu z wyższym, co zasługuje na duży plus. W tym przypadku za "odbiór" mustanga musimy dać 969 SC.

No dobrze, ale skoro już wszystko wiadome, to czas na wybór naszego źrebaka!
Mamy do wyboru 3 maści:
siwą
bułaną
srokatej (chyba)
Choć na początku skusiłam się srokaczem, to w końcu postawiłam na bułanka. Od dawna marzyłam, by w grze pojawił się mustang tej maści, a teraz w końcu mam okazję takiego mieć w swojej stajni. Siwek także jest ładny, lecz trochę za zwykły jak dla mnie.
Mimo to myślę, że kiedyś go wybiorę i także znajdzie on u mnie miejsce :D




Tak jak w grze, tu także mamy możliwość wyboru imienia dla naszego źrebaka. Martwiłam się trochę o to, ponieważ z wyborem imienia zawsze mam problem. Dziś jednak chyba uśmiechnął się do mnie los, ponieważ wybrałam to, które wyświetliło mi się jako pierwsze. Bardzo mi się spodobało, nie szukałam więc dalej.
Mój źrebak nazywa się Thundershadow, czyli Cień Grzmotu, jednak ja tłumaczę to bardziej jako Piorunujący Cień, Cień Pioruna (co z tego, że piorun to lightning). Choć tłumaczenie nie jest rewelacyjne, to według mnie imię świetnie pasuje do tego konia. Bułanek zawsze kojarzy mi się z Mustangiem z Dzikiej Doliny, a wiadomo, że mustangi to dzikie konie. Piorun/Grzmot również kojarzy mi się z czymś nieokiełznanym, szalonym, ale cudownym. Dlatego uważam, że to imię jest po prostu świetne!
Piorun to także nowa aka dla tego źrebaczka ♥


Aby nasz źrebak rósł i zdobywał kolejne poziomy, musimy codziennie się nim opiekować. Zalicza się do tego karmienie, pojenie, szczotkowanie, mycie, czyszczenie kopyt. Wystarczy robić to raz dziennie.




Codziennie mamy także zajęcia z treningu.
Dodatkowo zawsze możemy dać naszemu źrebakowi jakieś smakołyki, pogłaskać go, czy zrobić mu zdjęcia! Dodatkowo po kliknięciu na dane miejsce na padoku konik podąży w wyznaczoną przez nas stronę.
Przygotowałam krótki filmik z tego, jak ja zajmowałam się Piorunem.
Proszę, nie zwracajcie uwagi na ten napis w lewym górnym rogu xD Niestety podczas nagrywania ekranu łapie się również to.
Uprzedzam również, że skleiłam kilka filmików w tą oto całość :)

Przepraszam za jakość, jednak blogger trochę mi ją psuje

A oto kilka zdjęć, które zrobiłam źrebakowi :D








Jak się Wam podoba aplikacja? Według mnie jest całkiem fajna i nie mogę się doczekać, aż będę mogła mieć tego konia w mojej stajni!
O, właśnie! Jeśli chcecie nieco przyspieszyć ten proces, to istnieje taki mały trick. Wystarczy po prostu zmienić datę w telefonie na np. dzień później, wykonać wszystkie obowiązki, a następnie zrobić to ponownie. Jeśli poświęcicie trochę czasu, to nawet w ciągu jednego dnia możecie mieć konia u siebie.
To trick dla wytrwałych (u mnie czyszczenie konia nie należy do przyjemności) i dla tych, którzy nie chcą długo czekać.
Pamiętajcie, że musicie mieć w inwentarzu zapas SC ;)
Uwaga! Może to mieć jednak przykre skutki. Wiele osób ma od tego problem, ponieważ po używaniu tego buga wyświetla się nam, że źrebakiem możemy zająć się ponownie po ponad 100 godzinach (lub mniej/więcej, to zależy). Polecam więc odpuszczenie sobie i cierpliwość ;)

W co Wy sądzicie o aplikacji? Macie już swoje źrebaki? Jeśli tak, to które? Jak je nazwaliście? :D

Trzymajcie się! ❤

2 komentarze:

  1. Ja kupiłam siwusa i nazwałam ją Roseprincess. Źreby są słodkie, aczkolwiek z powodu braku sc, nie będę prawdopodobnie sprowadzać go do gry, chyba że pojawią się nowe rasy. Czekam szczególnie na aqh i konie tej budowy, angliki i islandy.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.