28 stycznia 2017

Creating my... horse! #25

Cześć!

Przyszedł czas na ostatni etap! Ostatnio w poście pisaliście wszystkie propozycje imion dla naszego konia. Jest ich naprawdę dużo! Sama nie wiem, jak uda się Wam wybrać jedno imię, ale cóż... pożyjemy, zobaczymy xD

A oto wszystkie imiona przez Was zaproponowane:
Maślak
Happy
Stefan
Turkus
Bułek
Sitcom
Karino
Danisława
(sama nie wiem, czy to miało być zaliczone do imienia, ale w końcu je dodałam xD)
Cresent
Coco
Danio
Danina
Carmel
Marry
Dania (tu też nie wiem, czy ma być zaliczone)
Spotlight (Leflektor)
Biscuit (Herbatnik)
NoName
Keks
Danielka
Tost
Bułeczka
Kuronos
Bravelord (Dzielny/Odważny Pan)
Pearl (Perła)
Profit
Szabra
Caramelcake (Karmelowe ciasto)
Bona
Corso
Marcus
Kozak
Bajka
Rusałka
Armani
Lira
Capriola
Domino
Lucek
Sernik
Mieszko
Koreczek
Masło
Tekila

To łącznie 44 imiona! Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem :D
Dziękuję za wszystkie imiona, także za te z małą myślą o mnie samej ♥
Jeśli pomyliłam jakieś imię to przepraszam, ale gdy dodam do ankiety nie będę już miała możliwości zmiany imienia, dodam więc je tak, jak napisałam powyżej.
Tym razem w ankiecie dam Wam możliwość zagłosowania na więcej niż jedną opcję.

A więc czekam! Mam nadzieję, że już w przyszły weekend będziemy mogli zakończyć oficjalnie tą serię :D



Trzymajcie się! :3


2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.