16 stycznia 2017

Indycze ciekawostki #5

Witam!

Dawno nie było postów tej serii, prawda? Cóż, nie obiecuję, że wracam z nią na stałe. Dość ciężko jest znaleźć coś dziwnego, śmiesznego, jakąś wpadkę zespołu czy ciekawostkę, które nie są aż tak powszechnie znane przez graczy. Ale jeśli tylko będę coś miała, to od razu tu przyjdę i Wam przedstawię! :D

A teraz czas na pierwszą z trzech dzisiejszych ciekawostek ^^

1

Jakiś czas temu do gry zostały dodane nowe ubrania i sprzęty. Ale, hej! Przecież to nic nadzwyczajnego, prawda? Hm, niektórzy gracze jednak zauważyli, że jeden z czapraków jest bardzo podobny do realnego. Chodzi tu o niebieski model z jasnym, ukośnym paskiem oraz koroną w prawym dolnym rogu. Tak, prawie identyczny czaprak należy do firmy Fair Play! Różni się jedynie ten znaczek, gdyż w realnym odpowiedniku znajdują się dwa konie, nad nimi bogato zdobiona korona, a całość znajduje się w okręgu z liści. W naszej grze jest to tylko skromna korona w dość podobnym liściastym okręgu. Przyznacie, że oba modele są uderzająco podobne? :D



2

Tu powiem o małym błędzie, który wystąpił w ostatniej aktualizacji. Jak wiemy, został w niej usunięty śnieg (co bardzo mnie zasmuciło). Ale chwila, w niektórych miejscach chyba zostało trochę białego puchu! Na wielu skałach, m.in. w Valedale, można zobaczyć śnieżną pokrywę. W oczy rzuca się także most w tym miejscu, który, ciągle zamarznięty, nie za bardzo pasuje do zielonej trawy, liści i kwiatów. Podobno dachy w Jarlaheim również wyglądają podobnie, jednak nie zwracałam na to uwagi, a informacje mam od koleżanki. Zastanawia mnie tylko, czy rzeczywiście jest to błąd, czy zamierzony efekt? Przecież w aktualizacjach było napisane:
"Zimy w Jorvik są chłodne, ale krótkie. Śnieg powoli topnieje...".
A Wy? Jak myślicie? :D



3

Skoro mowa o śniegu, to przenieśmy się na chwilę do Doliny Ukrytych Dinozaurów! Jak wiemy, jest to miejsce pogrążone w wiecznej zimie i mrozie. Wszystkie rośliny są zamarznięte, a przetrwały tylko te wielkie, iglaste, które są w stajnie wytrzymać niską temperaturę. Hm, ale czy na pewno?
Dziś, podróżując po DUD, natknęłam się na kilka zielonych paprotek. Jak to możliwe, że takie niewielkie, zielone roślinki rosną w tym miejscu?
Oh, chyba mam odpowiedź! To w końcu magia Jorvik, tu przecież wszystko jest możliwe! xD


Na dziś to wszystko. Koniecznie napiszcie, ile ciekawostek z tych przeze mnie przedstawionych już znacie! Jestem ciekawa Waszego zdania :D
I nie zapomnijcie, że zawsze możecie wysłać do mnie swoje propozycje do tej serii! Wtedy na pewno będzie się ona pojawiała częściej, a dodatkowo będzie w tym także Wasz udział :D

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Heh znam wszystkie ciekawstki z tych co podałaś xDD

    Wgl bardzo lubię czytać twojego bloga i w sumie czytam go najdłużej (woow xDD)
    Dlatego też mam nadzieję, że będzie więcej aktywności! :D

    Co do ciekawostek to mam coś dla cb c:
    Jak były reniferki to jak chciałaś zmienić na reniferka, ale np. byłaś na islandzie to ci pokazywało np. 'Wildsecret' czyli imię islanda na którym jechałam zamiast imienia startowca xDD

    No, to chyba na wszystko XDD.
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ja tak nie miałam, jednak już trochę na to za późno xD

      Usuń
  2. Danio ja mam ale może nie taką ciekawą. Czy wy też zauważyłyście że jak zdejmie się koniowi podkowy to jedzie się na nim bez podków a on je ma na kopytach... Troche to dziwne. Mam jeszcze pyt. co do zadania z kręgiem błyskawicy. Miałam repke i po repce zadania u alex lindy i lisy. Zrobiłam repke i jak pojechałam zobaczyć czy są zadania to ich nie było :(. Proszę o pomoc.

    Aglaya Greenchild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, na pewno zrobiłaś całą repkę? Może sprawdź w dzienniku zadań, czy nie wyświetliło Ci się nic nowego. Być może musisz wbić kolejny poziom reputacji, albo misje są u innej osoby? Niestety nie pamiętam do końca tych zadań, więc nie mogę Ci pomóc w 100% :/

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.