31 stycznia 2017

Nowe Jorveskie Dzikusy

Cześć!

Pamiętacie wczorajszą informację o Galopującym Thompsonie? Dziś przyszła pora na małą kontynuację tej zajawki!
Na Instagramie pojawiło się zdjęcie trzech nowych, dużych, kolorowych koni zbliżonych budową do Shire czy wspomnianego wcześniej Thompsona. Dowiedzieliśmy się już, że jest to Dziki Koń Jorveski, więc zapewne jutro pojawią się u nas te 3 wielkie osobniki!


Mi chyba najbardziej podoba się zielony i czarno-niebieski, różowy kojarzy mi się z typową "Barbie Girl" xD Może to przez ten odcień?
Jestem ciekawa również ceny tych koni. Poprzednie były w cenie 399 SC, te są dużo większe, mam nadzieję jednak, że nie będą zbyt drogie.

Podobają się Wam te konie? Planujecie któregoś kupić? :D

Swoją drogą ciekawi mnie też, czy do Jorvik wrócą te stare, mniejsze dzikusy. Jak myślicie? 

Na dziś to wszystko, papa!

6 komentarzy:

  1. Wow danio ale cudne jeśli będą kosztować mniej niz 500 sc kupie wszystkie wow naprawde super jest ! Mażyłam o tym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba czarno - niebieski; chociaż reszta też całkiem spoko. Chyba ich jednak nie kupię. Dlaczego? Po pierwsze - miałam zbierać na andaluza, anglika, pinto, appalossa i 1000 innych koni. Po drugie - konie nie powalają, nie podoba mi się ich grzywa, maści nie pasują do żadnego z moich zestawów... Chociaż zobaczę jak wyglądają po przezmianie... Tak na prawdę prawię zawsze myślę że albo ,, Na pewno kupię tego konia!", a potem ... o jaki ten anglik jest śliczny!! Chyba nie kupię tego nowego fryza, bo w sumie mi się nie podoba. No cóż... Pamiętajmy że na miniaturkach sso konie wyglądają inaczej niż te w grze.
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
  3. Hej danio! Super konie! Dzisiaj aktualizacja. Nie mogę się doczekać! (to znaczy ja Aglaya Greenchild i Ada Rainnest, moja kol) Ciekawe ile będą kosztować!

    Pozdrawiamy Cię najmocniej Aglaya&Ada!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ile kosztują! 599 sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Zrobisz post w którym będzie film z jakimś twoim własnym serialem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Niestety nie, ponieważ nie mam serialu i nie zamierzam żadnego nagrywać ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.