12 stycznia 2017

Creating my... horse! #23

Hej!

Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na powrót tej serii, jednak nauka, święta, znowu nauka... Znalazłam dziś trochę czasu, ponieważ jestem chora, a od poniedziałku i tak zaczynam ferie :D

Przygotowałam dziś konie na wszystkich tłach, do których miałam dostęp. Nie wszystkie Wasze linki działały, a niektóre przenosiły mnie na ogromną galerię i nie byłabym w stanie zrobić tego wszystkiego. Zostawiłam także jedną opcję z białym tłem, gdyby reszta się Wam nie spodobała :P

Morskie tło


Plaża


Wyspa Padok 


Zimowe śnieżynki


Białe tło


Cóż, najbardziej podoba mi się propozycja z morskim tłem, inne według mnie wyglądają trochę sztucznie, jednak to Wy głosujecie!
Zostawiam Was z ankietą, czas do następnego tygodnia (niestety nie do weekendu, bo chyba będę wtedy poza domem).
Pamiętajcie, że jest to przedostatni etap naszej zabawy! :D

Papa! ♥

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie znalazlam.twoj blog jest super, trzymaj tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.