27 stycznia 2017

Powrót + kilka zaległych spraw

Hej!

A więc wróciłam! Przepraszam, że czekaliście kilka dni dłużej, jednak jeszcze w dzień powrotu z zimowiska pojechałam do cioci, a wróciłam dopiero dziś.

Nie będę się tu za bardzo rozpisywać, ponieważ jest już trochę późno, a ja jestem szczerze mówiąc wykończona :P

Przez te kilka dni udało się jednak wbić ponad 50 tysięcy wyświetleń! Wow!
Jest to dla mnie dość duża liczba i cieszę się, że tak chętnie odwiedzacie mojego bloga :D
Czy w najbliższym czasie uda się także dobić 50 obserwatorów? Mam nadzieję, że tak! ♥
Dziękuję także za tak wiele imion dla naszego konia! Jest ich naprawdę dużo, a więc pojawi się ogromna ankieta! Post o tym będzie raczej jutro ;)

Teraz pogadajmy trochę o aktualizacji.
Jak wiemy pojawiły się nowe zadania, jest ich dość sporo, choć są bardzo krótkie. Jeszcze to bym zniosła, jednak liczba PD również nie powala. 10 PD za jedno zadanie? Brakowało mi zaledwie 600 punktów do 20 poziomu i liczyłam na to, że dziś wreszcie go osiągnę. Zawiodłam się, ponieważ (łącznie z zadaniami z targu) dostałam ok. 200 PD. Najwyraźniej muszę jeszcze trochę poczekać, eh :P
Ale.. może to nie potrwa aż tak długo? Widziałam screeny rozmów z Panią Olą gdzie pisała, że zadania z główną fabułą są w trakcie tłumaczenia i być może pojawią się za tydzień. Jak myślicie? :D

Dodatkowo pojawiła się również mała zmiana w poruszaniu się naszej postaci. Dawniej, gdy chciałyśmy biec, musiałyśmy kliknąć przycisk Shift. Teraz, gdy się zatrzymamy, a następnie ruszymy, nasza postać biegnie dalej bez konieczności wciskania tego przycisku. Po prostu od razu poruszamy się taką szybkością, jaką poruszałyśmy się przed zatrzymaniem. Na razie na opcja nieco mnie denerwuje, ale z czasem zapewne się do niej przyzwyczaję :P

Ok, na dziś to wszystko. Niedługo pojawią się kolejne posty dotyczące wielu nowości :)


Trzymajcie się! ♥






3 komentarze:

  1. Supi ze wróciłaś! Czekam na posty :*
    Gratki 50+ wys c::

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahm i jeszcze jedno jak zrobiłaś te linki ze nie ma napisu od producenta?

      Usuń
    2. Koleżanka pokazała mi jak to zrobić. Jeśli chcesz, napisz do mnie na Fcb, bo tu nie da się wstawiać zdjęć. Możesz też napisać na pocztę, jak chcesz ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.