30 września 2015

Urodzinowe Aktualizacje 30.09.2015.

Hej! ♥

Nareszcie środa, aktualizacje! :D
Od dzisiaj zaczynamy świętować Urodziny SSO! ^-^
Ok, nie chcę Was trzymać w niepewności,
więc już napiszę, co dodali :P

  • Prezenty przez cały tydzień! :D Jak co roku w Forcie Pinta czeka na nas lider urodzinowy z darmowymi, całkowicie nowymi prezentami! 


  • Urodzinowe wyścigi; jak zwykle Star Riders będą mogli codziennie wykonać inny wyścig, aby zdobyć mnóstwo punktów doświadczenia dla konia i aby go szybciej wytrenować ;P Jeździj codziennie do Fortu Pinta do lidera, aby dowiedzieć się, gdzie danego dnia jest wyścig! :D

  • Kolejna szansa na odnalezienie zagubionego króliczka Felicity w Jodłowym Gaju :)
  • Nowe wyposażenie, dekoracje i ubrania w Centrum Handlowym! :D
  • Eddie i Ferdinand rozstawiają swój targ na Arenie przy Stajni Jorvik

I co myślicie? :]
Ja sądziłam, że zostanie dzisiaj dodana nowa aplikacja na pulpit,
ponieważ już wczoraj została wyłączona
opcja grania przez przeglądarki internetowe :)
Mam nadzieję, że niedługo zostanie to dodane :D
Tymczasem z niecierpliwością
czekam na konie Shire *-* 
A Wy? :)

Ok, ja kończę i lecę zaraz na SSO c:
Chcę już zobaczyć, co dzisiaj dostajemy w prezencie :D

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.