18 września 2015

1000 wyświetleń! ♥

Heeej! ♥

Chcę Was poinformować, iż dzisiaj
nie dodam Funny Vids :/
Niedawno
(około 2 godziny temu xP)
wróciłam z jazdy, a do stadniny mam kawałek drogi rowerem,
więc jestem wypompowana 
i nie mam sił dzisiaj dodać filmików.
Obiecuję, że się one pojawią, może w poniedziałek...? ;)
Dobrze,
wiem, że już o tym pisałam,
ale teraz chcę "oficjalnie" podziękować Wam za 1000 wyświetleń! ♥


Naprawdę się cieszę, że jakieś osoby
(czytelnicy moi drodzy, oficjalnie zostaliście nazwani
"jakimiś osobami" :') )
czytają mojego bloga i wpadają tutaj
mniej więcej...
raz dziennie...? :P
Oj, ja tam nie wiem xP
Może zorganizuję jakiś mały konkurs,
albo przygotuję dla Was coś innego c;
O, właśnie...
Przy okazji chcę wtrącić,
że w sobotę i niedzielę nie będzie postów,
gdyż jadę na weekend do Częstochowy :D
Kto wie, może kogoś tam spotkam...? :D

Do zobaczenia!!! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.