17 września 2015

Mała sesja w FP ^-^

Cześć! :D

W końcu czwartek...
Jeszcze tylko jutrzejszy dzień i weekend! :D
Na szczęście jutro mam luźniejsze lekcje,
a w dodatku po szkole jadę do koni ^^
Łokej, już przechodzę do tematu :P
Na SSO mogłam wejść dopiero dzisiaj,
ponieważ wczoraj coś mi nie działało :/
Kiedy wjechałam do Fortu Pinta byłam pod ogromnym wrażeniem *-*
Wszystko takie inne:
drzewa,
stajnia,
fontanna,
rynek,
ustawienia sklepów,
nowe przejście na plażę,
pomnik,
te wszystkie wieże i nowe piętra,
oraz wejście :D
Mogłabym tu tak wymieniać i wymieniać,
ale nie chcę Was zanudzić xP
Wszystko tak strasznie mi się podoba! *-*
Aż zmieniłam sobie tam stajnię macierzystą c;


Potem wybrałam się na krótką "sesję zdjęciową"
z moją przyjaciółką
Caroline Mccamp ♥






Wiem, że mało tych zdjęć
(jak na mnie xD),
ale jakoś tak wyszło :P

O, przy okazji...
Przed chwilą zauważyłam,
że mam już 999 wyświetleń na blogu! 
Może przez te kilka minut coś się zmieniło... :D
Ale bardzo, bardzo Wam dziękuję za te PRAWIE 1000 wyświetleń
oraz 5 obserwatorów ♥
Wiem, że to nie jest wiele,
dla niektórych może być śmiesznym fakt,
iż cieszę się z takiej małej liczby.
Ale dla mnie to motywacja,
od niedawna mam bloga
(czerwiec)
i uważam, że osiągnięcie chociażby 5 obserwatorów
w tak krótkim czasie to naprawdę coś
(dla mnie).
Myślę trochę o jakimś małym konkursie.
Na początek nagrodą nie będą SC ani SR,
ale jeszcze coś wymyślę :]
Zobaczy się, czy aktywność wzrośnie,
bo nie zrobię większego konkursu
dla dwóch, trzech osób,
co nie? xD

Dobrze, trochę się rozpisałam...
Zatem kończę i chcę usłyszeć Wasze pinie na temat
wyglądu FP *-*

Papa! ♥

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.