14 września 2015

Najbliższe zapowiedzi - nie mam pomysłu na tytuł -_-

Hej! :D

I kolejny tydzień nauki...
Czemu weekendy tak szybko mijają? :c
Ale za to coraz bliżej do środy, aktualizacji i nowego FP! :D
Jeśli w tą środę dodadzą także nowy wygląd aplikacji na pulpit,
będzie to jedna z najlepszych aktualizacji :D
A słyszeliście już o "zapowiedziach"
nowych rzeczy, które mają dodać? ;)
Jeśli nie, już Wam wszystko piszę :D

1. Nowy teren
(o nowym terenie wszyscy wiemy już od dawna :P Na pewno dodadzą UH :])
2. Lonżowanie konia! :D
(Nie mogę się już doczekać tej opcji :D
Jestem ciekawa, jak będzie to wyglądać.. ;D)
3. Nowe rasy! :]
-Shire
-Mustang :D

Jeśli nie wiecie jak wyglądają te konie
w "prawdziwym świecie"
zamieszczę Wam zdjęcia c:

Koń Shire


Zdjęcie wybrałam przypadkowo na Grafika Google :P
Strona: pinka.pl

Jak widzicie konie Shire są zimnokrwiste,
więc pewnie będą podobne do Tinkerów i Szwedów :)

Mustang


Strona: kochamkonie.pl
Mustangi nie są jedynie bułane,
ale ja zazwyczaj tak sobie je wyobrażam i takie są najpiękniejsze *-*

Mam nadzieję, że nie pomyliłam się co do koni :P
Wszyscy piszą tylko o tych,
więc chyba wszystko się zgadza xD

O, a tak przy okazji
udało mi się dzisiaj w końcu zrobić zdjęcia
Mgiełki i Spencera jako
"dzikich koni".
Zaraz dodam je do zakładki ^-^

Dobra, jeszcze jedno xD
Nie wiem jak Wy,
ale ja od niedzieli nie mogę korzystać z aplikacji z pulpitu...
Coś czuję (jeśli Wy też macie to co ja),
że ta nowa aplikacja będzie naprawdę dość szybko c:
Oto okienko, które mi wyskakuje
przy włączaniu tej aplikacji.




Ok, ja chyba kończę post...
Czuję, że mam jeszcze coś napisać,
tylko nwm co .-.
Typowa ja B)
Dobra, także ten... no...
Papa! xD ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.