9 września 2015

Aktualizacje 9.09.2015.

Hejka! :D

Nie wiem jak Wy, ale ja całkiem zapomniałam o tym,
że dzisiaj są aktualizacje :P
Włączam laptopa i przypominam sobie:
Przecież dzisiaj środa!
Aktualizacje!
Coś czuję, że teraz będzie mi się to dość często zdarzało :P
A więc,
w dzisiejszych aktualizacjach dodali:

  • Nowe zadanie: Pomóż Strażnikowi w Forcie Pinta znaleźć jego zagubionego szczeniaka!

Aby wziąć udział w tym mini zadaniu musisz to, w którym pomagasz Strażnikowi zlokalizować zaginione zwierzęta.

  • Nowe ubrania i sprzęt w Jorvik City Plaza!
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ w Srebrnej Polanie
  • Info o nowej aplikacji na pulpit :D

Zapewne już widzieliście filmik np. na stronie, Yt, moim blogu lub jakimś innym blogu,
więc nie będę go tu zamieszczać :P
Powiem Wam tylko tyle, że podobno wejście do gry przez aplikację będzie stabilniejsze niż przez przeglądarki :D

Mam takiego pecha, że dzisiaj skończył mi się SR
i nie mogę zrobić nowych zadań :/
Ale podczas roku szkolnego nie będę zbyt często go kupowała...
Więc teraz zacznie mi się trenowanie
koni w Moor i FP xD
A co do aktualizacji to nie mam zbyt wiele do powiedzenia :P
Jedynie nie mogę doczekać się
nowego wyglądu aplikacji z pulpitu! :D

A Wy,
co myślicie?
Czy też tak jak ja z niecierpliwością czekacie
na nową aplikację? :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.