7 września 2015

Ujeżdżenie ze Spencerem i "Świat umarłych"

Hej ♥

Czo tam u Was? 
Jak w szkole? :3
Do mnie i moich przyjaciół wciąż wołają "Kici kici!" xD
Jeśli ktoś jest/był w 1 gimnazjum/liceum to
wie, o co chodzi xD

Nie wiem dlaczego,
ale ostatnio nie mam ochoty trenować, co jest do mnie całkiem
niepodobne :P
Zatem dzisiaj pojechałam sobie
ze Spencerem do ujeżdżalni, ale nie, aby poskakać :D
Tak dawno nie "ćwiczyłam" w SSO ujeżdżenia... :')
W SSO jest bardzo ciekawie:
Pierwszy raz wsiadasz na konia,
zaraz zaczynasz kłusować, galopować, cwałować,
a przy Star Riderze skakać xD
Ach, żeby tak było w prawdziwym życiu.. :')







Potem weszłam sobie na chwilkę na dach
ujeżdżalni, 
tak z nudów xD





A potem
(tak, to jeszcze nie koniec!)
zrobiłam sobie tzw. "Świat umarłych" xD
Tylko ciężko potem gdziekolwiek
dojechać xD





Gra w ten sposób wygląda o wieeele inaczej :)

Dobrze, kończę na dziś ♥
Jeśli chcecie się dowiedzieć,
jak zrobić "świat umarłych"
po prostu piszcie! :D

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.