15 września 2015

Ostatnia przejażdżka po "starym" FP ^-^

Witam znów! ♥

Iż jutro są aktualizacje
i wygląd Fortu Pinta ulegnie zmianie na stałe
postanowiłam wybrać się na ostatnią przejażdżkę
po (już prawie) "starym" FP :]

Dzisiaj towarzyszyły mi:
Antoinette Bravefall - Antoś ♥
Tatiana Pinegirl - Tati ♥ 
oraz potajemnie
Andrea Highwatcher - Andek ♥,
która nas śledziła xD

Zatem, oto i zdjęcia! :D



















A to Tati biegająca wokół mnie xD



(Chciałam przyciąć te zdjęcia, ale coś mi zapisać nie chciało :/)


I zdjęcie z kociakiem ^^

Dziękuję Wam za tę miłą przejażdżkę
i pozdrawiam cały klubik! ♥

Z doświadczenia wiem, że po jakimś czasie zapomnę,
jak wyglądało dawniej FP,
więc chciałam to tak właśnie zapamiętać sobie dzięki zdjęciom ^^

A może Wy też wybraliście się na taką
ostatnią przejażdżkę?
Tak? Nie?
Z przyjaciółmi? Sami?
Piszcie, jak spędziliście dzisiejszy dzień na SSO
i czy odwiedziliście również FP ^^

Papa! ;3


2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.