29 września 2015

Urodzinowe Podwójne Star Coins :D

Hej! 

Jak na razie musicie się przyzwyczaić do tego,
że mam ostatnio więcej nauki
i posty dodaję bardziej późnymi wieczorami :P
No, pewnie już to zauważyliście
(ja nie, koleżanka w autobusie szkolnym mi powiedziała xD 
przy okazji pozdrawiam ;3),
że z okazji czwartych urodzin SSO double jest już teraz :D
Jednak nie jest to weekend podwójnych SC,
oferta trwa od poniedziałku do środy do godziny 9:00 czasu GTM.
Jeśli się nie mylę, będzie to godzina 11:00 "naszego czasu" xP


Wiem, przepraszam, że tak późno o tym piszę,
ale wcześniej naprawdę tego nie zauważyłam...
Do tego Facebook mi wczoraj nie działał
i nie mogłam zobaczyć postów na stronie SSO na FB :P

Ale...
jeśli ktoś z Was nie idzie jutro do szkoły
ma jeszcze czas coś kupić xD
Jakby co to wbijajcie teraz, ja jakieś 10 min
temu kupiłam sobie SR xD
Albo, po prostu obudźcie się wcześniej i...
i kupcie sobie rano...?
Tsa, moje genialne pomysły B)

Ok, ok,
kończę tą pisaninę...
Tak już tu namieszałam, że sama nic z tego nie rozumiem -_-
Więc tak:
jest oferta podwójnych Star Coins,
trwa od poniedziałku do środy do godziny 9:00 czasu GTM,
prawdopodobnie do 11:00 godz. "naszego czasu",
jak coś kupicie np. SR lub SC
to dostajecie podwojoną liczbę SC (nie SR)
i kupujcie bo warto xD

Jasne...? xD

Ok, więc ja kończę i wbijam zaraz na SSO :]

Do zobaczenia! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.