1 września 2015

Zapowiedź - Wenżowe zadania :P

Witam i o zdrowie pytam! :*

Jak tam Wam minął pierwszy dzień szkoły?
Jesteście zadowoleni z planu lekcji i przyjaciół w klasie?
Ja jestem straaasznie szczęśliwa! :D
Teraz pewnie myślicie
(Jest szczęśliwa, że zaczyna się szkoła? ŻE CO?!)
Nie, nie do końca o to chodzi xD

Jak pewnie wiecie jestem w 1 gimnazjum
i miałam dzisiaj przydzielanie do klas.
I jestem z moimi przyjaciółkami, z którymi
właśnie chciałam być :D
Do tego mam fajną wychowawczynię
(chyba :P)
i ogólnie klasa też ok ;)
Planu lekcji jeszcze nie znam,
ale codziennie będzie zapewne 7 godzin -.-

Ok, rok szkolny się zaczął
co nie oznacza, 
że nie możemy myśleć o czymś poza szkołą :)

Widzieliście już zapowiedź jutrzejszej aktualizacji
z wężem Januszem? :D


Tutaj link do stronki SSO na Fb,
ponieważ jeszcze nie wiem,
jak dodać ten filmik,
bo nie został on opublikowany na Yt xD

Ok, ja zmykam! :3
Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.