25 września 2015

Funny Vids #7

Hejo! :D

Nareszcie doczekałam się piątku, weekendu...
Chociaż, ten tydzień i tak mi szybko zleciał ;P
No, więc dzisiaj mam
dla Was kolejną dawkę randomness'ów
i tych takich innych xD

Na początek randomness
(nie wiem, jak ta osoba nazywa się w grze,
ale na Youtube ma nick "Solona Frytka :D" więc ten...)
xD
Zatem zapraszam na randomness
Solonej Frytki! xP


Ok, teraz...
Znalazłam na YT filmik ze śmiesznymi zwierzętami
(Tsa, bardzo oryginalne Danio, gratulacje >.<) xD
Trwa on 9 minut, ale muszę przyznać, 
że jest wart oglądnięcia :D


I na koniec
randomness
Elise Zebraheart :D


Od razu chcę Was uprzedzić,
że niedługo albo skończę serię FV, albo będzie się ona
pojawiała rzadziej niż zwykle.
Dlaczego?
Ponieważ coraz trudniej jest mi znaleźć jakieś
śmieszne filmiki.
Zajmuje mi to około 30 min,
a jeszcze przez napisanie posta razem z tym
schodzi mi już godzina.
Trochę szkoda mi na to czasu, gdyż mogę zrobić coś bardziej
pożytecznego.
Ale jeszcze się zobaczy :)
Mam już mały pomysł na nową serię,
nie będzie się ona zbyt wiele różniła od tej,
bo też będzie miała związek z filmikami :]
Lecz na to mam jeszcze czas, aby wszystko dokładnie przemyśleć :) 
Ok, na razie kończę c;

Miłego weekendu! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.