22 września 2015

Nowe miejsce do kupowania koni i porównania :P

Hej ♥

Postanowiłam napisać jeszcze jednego posta
z kilku powodów c:
Po pierwsze moja kuzynka (Kristina Catheart ♥),
która ma LT dała mi kod na 7 dni SR
(wiem, że Was to raczej nic nie obchodzi, ale wiąże
się to z dalszą częścią posta xP).
Ok, więc mam SR.
Zrobiłam sobie misje w FP i zauważyłam to:


Pewnie też to widzieliście,
ale dla pewności muszę coś ustalić...


No ok...
Muł to taki jakby osioł...
Na innych zdjęciach; przyznaję, koń i muł wyglądają podobnie,
ale chyba jest różnica, tak?
Po pierwsze:
czy koń ma takie gigantyczne uszy?!
Po drugie:
Ogon, grzywa.... To przecież całkiem się od siebie różni!
To ona nawet konia od muła nie potrafi rozróżnić? -_-

Ok, to było tak trochę dla śmiechu xP
A teraz:
byłam sobie dzisiaj na Wyspie Padok i trenowałam Spencera.
Całkiem przypadkowo podczas robienia wyścigu zauważyłam coś nowego...
A mianowicie nowe miejsce na konie do kupienia!


(nie pytajcie o tą beczkę na tyłku konia, robiłam zadania xD)
Coś czuję, że to właśnie tu pojawią
się nowe konie rasy Mustang i Shire :D
Jestem ciekawa, czy będą miały one nowe animacje... :)
Ok, na dziś to wszystko :)
Spodziewajcie się czegoś nowego w bardzo
bliskiej przyszłości xD

Pa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.