10 września 2015

Pożegnanie wakacji z CHL ♥

Cześć ♥

Czy pamiętacie, jak dodałam post
o Letniej Paradzie z CHL?
Więc dzisiaj ukazał się filmik
z tego spotkania
na kanale Sary Silentbridge ♥!


Przy okazji zachęcam
Was do śledzenia klubowego kanału :)
Możecie także dać suba, łapkę w górę,
nie obrazimy się :D

Ok, to co chciałam powiedziałam :D
Teraz może...?
Nie, nie wiem co :/
Nie będę pisać o szkole,
bo przestaniecie czytać mojego bloga.
O grze nie bardzo mam w tej chwili coś pisać,
bo nie mam SR.
A może, dla odmiany...
Wy mi coś napiszecie? :D
Np. jak podobają się Wam aktualizacje,
nowe ubrania i sprzęt,
(szczerze mówiąc sama go jeszcze nie widziałam xD),
czy dostaliście jakiś ciuszek od Strażnika w FP 
za znalezienie psiaka... 
Nwm, cokolwiek! :]
Jeśli tylko chcecie
się mi czymś pochwalić:
nowym koniem,
swoim poziomem,
misjami,
osiągnięciami w realnym życiu,
postępami w jeździe konnej
(jeśli jeździcie)
śmiało piszcie :D

Ojoj, trochę się rozpisałam, więc chyba kończę :P
Pa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.